Opplev gleden ved å fly sjøfly!

Flyklubber, flyskoler og andre organisasjoner som ønsker å fremme allmennflyging og luftsport, har anledning til å fly introduksjonsturer med publikum i et begrenset omfang.

Ta gjerne kontakt for en prøvetime med instruktør eller utforsk mulighetene for å bli med som passasjerer. Kanskje en tur i sjøfly kan være en passende gave til noen du vil overraske?

Flygningen i Kilen Sjøflyklubb er på hobby-basis og ikke kommersiell. Dermed er ikke dette noe vi tjener penger på. Timesprisen varierer fra 3.000 kroner (kun plass til 1 passasjer) til 5.000 kroner (plass til 3 passasjer) avhengig av hvilken flytype som velges.

Vi kan ikke garantere et tilbud, men gi en kort beskrivelse av hva du ønsker i kontaktskjemaet nedenfor så svarer vi så raskt som mulig. Kontaktskjemaet sender en e-post til pilotene som tar slike oppdrag, dere får svar fra den enkelte pilot dersom noen har kapasitet.

Dersom du har spørsmål angående instruksjon og sjøflyutsjekk i Kilen Sjøflyklubb, ta direkte kontakt med en av våre instruktører.